MUUT JUMPAT GARDEN GYMILLÄ

Koko keho liikkeelle monipuolisesti!

Zumba, jooga, kuntonyrkkeily ja muut jumpat Raisiossa

Ryhmäliikuntatunneistamme löydät varmasti itsellesi sopivimmat vaihtoehdot! Kehity tutuissa lajeissa, tai haasta itsesi kokeilemaan uutta. Ammattitaitoiset ja innostavat ohjaajamme auttavat tekemään liikkeet oikein, jotta saat tunneista irti parhaan mahdollisen hyödyn.

Ota yhteyttä

​​​​​​​

ZUMBA

Alberto "Peto" Perezin kehittämä kuntotanssitunti on innoittanut ihmiset zumbaamaan ympäri maailmaa. Vauhdikkaalla tunnilla hyödynnetään kaloreita kuluttavaa ja kuntoa nostavaa intervalliharjoittelua: liikkeet tehdään vuoroin nopeaan ja vuoroin hitaampaan musiikkiin.

Tanssityylit ja musiikki vaihtelevat latino- ja afrorytmeistä kansainvälisiin hitteihin. Salsa, reggeaton, afro, flamenco, hip hop... erilaiset rytmit ja tyylit kannustavat nauttimaan tanssista ja liikunnasta. Oletpa nuori taikka vanha – let´s Zumba!

JOOGA

Jooga vahvistaa mielen ja kehon yhteistyötä, sekä kehittää kehonhallintaa, notkeutta ja voimaa. Asanoihin eli joogan eri asentoihin liikutaan hengityksen virtausta seuraten.

Asanoiden ylläpitäminen vaatii sekä lihastyötä että keskittymistä. Syvät ja pinnalliset lihakset kehittyvät, ja kehotietoisuus kasvaa harjoitusten avulla. Variaatioita asanoihin useita, joten jokainen pystyy löytämään juuri itselleen sopivan tavan harjoitella.

Tunti sopii sekä aloitteleville (aiempaa kokemusta joogaharjoittelusta ei tarvita) että joogaan jo tutustuneille kuntoilijoille.

KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily on tehokasta, hauskaa ja täysin turvallista harjoittelua, jossa hyödynnetään nyrkkeilyn eri tekniikoita ja harjoitteita. Peruskunto kasvaa huomaamatta ja kilot saavat kyytiä. Istumatyön jumittamat lihakset ovat taakse jäänyttä elämää jo muutaman viikon harjoittelun jälkeen!

Kuntonyrkkeily sopii kaikille liikunnasta kiinnostuneille. Energiset ohjaajamme näyttävät oikeat tekniikat ja pitävät vauhdikasta menoa yllä. Tule tutustumaan ja ylläty! Tunnin jälkeen olo on kaikkensa antanut, mutta virkeä.

TABATA HIIT

Kovatehoinen intervallitreeni, jossa vuorottelevat tehokkaat työosuudet ja aktiiviset palautusvaiheet. Tabatan perusperiaate on tehdä työtä 20 sekuntia ja levätä 10 sekuntia 8 kierroksen verran. Treenin kokonaiskesto 30 minuuttia.

PILATES

Joseph Pilateksen luoma kehonhallintamenetelmä, jossa mm. vartalon keskialuetta vahvistamalla ja hengitystä syventämällä pyritään optimaalisen toiminnallisen ryhdin ja kehon asennoon kehittämiseen. Pilates-menetelmän kautta voidaan vahvistaa erityisesti syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia, jotka omalta osaltaan mahdollistavat tuki- ja liikuntaelimistön ergonomisen käytön.

Pilates-harjoittelu kokonaisuudessaan kehittää mm. kestävyyttä, liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa. Lisäksi se parantaa kehotietoisuutta. Paras mahdollinen hyöty saadaan, kun harjoitteet tehdään tarkasti keskittyen ja puhtain liikeradoin. Pilates toimii itsenäisenä treeninä ja tukee erinomaisen hyvin myös muuta harjoittelua. Pilates-harjoittelu sopii kaikille liikkujille kuntoilijoista urheilijoihin.

FASCIAMETHOD

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltometodi, joka keskittyy liikkuvuuden ja kehon kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin parantamiseen.

FasciaMethod, jossa käsitellään kehon kalvoja, soveltuu kaikille, jotka haluavat edistää hyvinvointiaan ja parantaa suorituskykyään tehokkaasti. Näkökulma on kuntouttava ja sisältää harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin.

PACE

PACE-harjoittelu (Progressive Aerobic Circuit Exercise) on kuntopiiriharjoittelua ja tarjoaa monipuolisia liikkeitä koko vartalon lihasryhmille. Liikkeet tehdään vuoroin hydraulisen vastuksen laitteilla, vuoroin sykettä aerobisesti kohottaen. Aerobisia liikkeitä voivat olla esimerkiksi selkä- ja vatsalihasliikkeet, kuntonyrkkeily, naruhyppely sekä käsipainoliikkeet.

PACE-tunnit jaetaan kolmeen ryhmään tunnin keston mukaan. Jokainen tunti alkaa lämmittelyllä ja päättyy venyttelyyn. Tunti sopii yhtä hyvin aloittelijalle kuin kokeneelle liikkujallekin, sillä jokainen harjoittelee omaa kuntoaan vastaavalla teholla.

PACE-tunnit pidetään pienessä salissa erillisillä PACE-kiertoharjoitteluun tarkoitetuilla laitteilla. Tuntien kestot ovat 45–55 minuuttia.

Kokeile 3 kertaa veloituk­setta

Haluan käyttää edun!

Kutsumme sinut kokeilemaan liikuntapalveluitamme ilmaiseksi kolme kertaa. Etu on käytettävissä 1 viikon aikana. Tee päätös jäsenyydestä kokeilujakson jäkeen.

Lähetä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Kokeilu ei sido sinua mihinkään!

Lähetä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Kokeilu ei sido sinua mihinkään!